2.10.14

:: Blog MJ lebih segar ::

assalamualaikum..

selamat petang pembaca sekalian..eh ada pembaca ke?? hope ada la kan..

lama rasanya aku tak celoteh..sejak sejak akhir ni line internet kat pejabat sangat lembab mcm siput sedut..nak berblog pun tak de mood..line kat henfon pun almaklum lah kalo duk kat pendalaman nih..hihihihi..

hari ni saje je nak ubah sikit sikit belog ni beri nafas baru..hihihi..tapi tak lah cantik macam belog orang lain..aku masih banyak nak belajar lagi ni..macam nak buat home,about me, yg kat atas belog tu..kikiki..yg tu memang aku failed..hihihi..ada sesiapa yg baik hati nak ajarkan aku?kalau tolong buatkan lagi aku hargai..hehehhee..

ok korang,semoga korang lebih suka jenguk belog aku yang tak seberapa ni..

adiosssss....cau cin cau :)

lots of love :))



mak jemah kata : kena cari mood lebih rajin untuk  hapdet belog :)

11 comments:

  1. Replies
    1. tq kak zaza..tengah usaha lebih keras lg ni :)

      Delete
  2. follower #17.. :) salam kenal..

    kathyrbain.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Dah masukkan blog mak jemah dlm bloglist kat blog... hehehe...

    ReplyDelete
  4. ha'ah....nampak lebih ceria..kalau MJ nk tahu tutorila nk buat TAB MENU like HOme, About Me tu leh terjah blog JM..ada tutorial lengkap..ramai yg refer dh berjaya buat :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. JM hihihihi..dah berjaya buat home di atas..hihih..thanks jm yg membantu :)

      Delete
  5. semoga menjadi blogger yang berjaya yer

    ReplyDelete
    Replies
    1. eda,terima kasih ye..ni hapdet belog pun cengkelat je ni..hihihihi

      Delete