31.8.14

::menconteng dinding::

assalamualaikum

hollaaaaa uolls..seminggu tak hapdet ni..ni gigih la hapdet entri masa cuti Hari Merdeka tempoh hari

dikesempatan ni nak ucap jugak selamat menyambut Hari Merdeka..Disini Lahirnya Sebuah Cinta..walaupun lambat beberapa hari tetap nk ucap gak..

Mj tak ada pergi bercuti pun..just santai santai dirumah je..masa cuti lama ni la nak ambil kesempatan berehat di rumah..

dah alang alang cuti lama ni kan,aku buat satu projek iaitu projek mengecat bilik baru aku yang dah lama siap renovate..hehehhe..punya lama siap renovate baru hari ni sempat mengecatnya..hahahaah..persediaan awal katanya..hahahha..

bilik aku ni kosong lagi tanpa perabot..lepas ngecat ni boleh la cuci cuci mata kat kedai perabot plak..cari set bilik tidur..hehehhe..kali ni aku saje pilih kelainan untuk warna bilik aku ni.. kalo tak,pasti pink menjadi pilihan nombor satu..saje mencipta kelainan,aku telah memilih warna pulau mutiara..aku pun x pasti pulau mutiara tu ada kaler ke x..hahahah..yakni warna ni bukan kaler pulau mutiara kat Penang tu ye..hahahha..
warna kali ni lebih kepada warna lime citrus aku rasa..bagi aku cantik juga warna ni..kena plak dengan combine warna langsir aku iaitu warna oren..hahahhaa..biar nampak garang tapi dalam hati tetap ada taman..hahahha..janji selesa untuk beradu dengan lenanya..cewahhhh..

semangat lapik guna paper..last² percik gak kat karpet
conteng bermula
selerak
tadaaaa..siappp ;)

ok uols..tu la warna dia..kehkehkehkeh.. lepas ni boleh masukkn perabot dan buat deco untuk bilik ni..sesape yg kreatif tu boleh menyumbangkan idea cmne nk deco bg cantik bilik tidur supaya dapat lena dgn indahnya..hihihihi..

adiossss!!cau cin cau bandung
lots of love ;)

mak jemah kata : kamar tidur adalah ruang paling nikmat sekali..

2 comments:

  1. Replies
    1. nur as,x lah..ni tetap rumah lama..cuma rumah atas baru siap renovate haritu..bru berkesempatan nak cat bilik..hehhehehe

      Delete